بعد از تـــــــو!
פֿـבآیـــآ بـِـﮧ سَلـآمَــتـﮯ פֿـوבت! نـَ ـﮧ بَنــבه ےِ [بـیـפֿـوבت]
Home ProFile Links Archive
بعد از تـــــــو!

بعد از تو

 

 

بعد از تو من هرگز ، عاشق نخواهم شد

 

 

بعد از تواون آدم شاد سابق نخواهم شد

 

 

عادت نخواهم کرد ، هرگز به این بازی

 

 

بعد از تومغلوب چشمای صادق نخواهم شد

 

 

کاری که چشمای ناز تو با من کرد...

 

 

از زخم شمشیر و از دشنه بدتر بود

 

 

من اینو میدونم ، هرگز در این دنیا

 

 

عاشق نخواهم شد ،این بار آخر بود

 

 

این بار آخر بود ، از عشق سر خوردم

 

 

باید به تنهایی ، ایمان می آوردم

 

 

هرگز نفهمیدی من عاشقت بودم

 

 

من عشق آوردم ، افسردگی بردم

 

 

افسردگی های این عاشق سرسخت

 

 

تنها رفیقش بود ، در لحظه های سخت

 

 

بعد از تو من هرگز ، عاشق نخواهم شد

 

 

عاشق نخواهم شد ، دنیا خیالت راحت

 

 بعد از تو

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

هدایت به بالا